Czasami zdarzy się tak, że klient chce dokonać zwrotu. Masz do tego pełne prawo, które zostało określone terminem do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Poniżej przedstawiamy instrukcję co należy zrobić:
-Jeśli nie chcesz nie musisz podawać powodu zwrotu-natomiast by nasze kolekcje stawały się coraz piękniejsze możemy potrzebować takiej wiedzy. Wyznajemy zasadę ciągłego doskonalenia, więc będziemy wdzięczni za podanie tej informacji. Tylko wówczas filozofia naszej firmy którą się kierujemy by było lepiej, szybciej i piękniej będzie możliwa do realizacji.
-Zwrot płatności może trwać od 2 do 14 dni wg zasad określonych przepisami prawa.
-Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na konto z którego zapłaciłeś przelewem.
-Jeżeli płaciłeś poprzez BlueMedia lub za pobraniem prosimy Cię o podanie nr Twojego konta w formularzu zwrotu-wówczas zwrócimy pieniądze na konto.
Pamiętaj że zwracamy produkt nie może nosić śladów użytkowania. Prosimy Cię również o staranne zabezpieczenie przesyłki zwrotnej. Pamiętaj że za szkody związane z niestarannie zabezpieczoną przesyłką koszty ponosisz Ty. Prosimy zapakuj poduszki bezpiecznie używając do nich wszystkich dodatków, które przyszły w kartonie. Dbamy o recykling więc staramy się nie tworzyć sztucznych wypełniaczy i używać jak najmniej plastiku.
-za przesyłkę zwrotną płaci klient, możesz to zrobić przez Pocztę Polską lub wybranego przez siebie kuriera.
Proszę wypełnij formularz a następnie odeślij poduszki na adres:
Poduszkarium.pl Moszczanka 29d, 63-440 Raszków.